Moderated by Muslim Aid Asia volunteer - DonateForUmmah.com

Home Top Ad

Siapakah yang boleh memohon masuk ke Rumah Orang Tua? Yang daif dan berumur lebih daripada 60 tahun; Yang tidak mengidap penyakit berjangkit...

Siapakah yang boleh memohon masuk ke Rumah Orang Tua

Siapakah yang boleh memohon masuk ke Rumah Orang Tua?

Yang daif dan berumur lebih daripada 60 tahun; Yang tidak mengidap penyakit berjangkit; Yang tidak mempunyai sanak saudara; Yang tidak mempunyai tempat tinggal yang tetap dan Yang berupaya menjaga diri sendiri.

1 comentários:

saya ada terlihat ruangan sehiris peria di astro.

adakah saya layak mengambil sekurang-kurangnya 2orang warga tua ( perempuan ) di jadikan ibu angkat dan duduk di rumah saya.

saya mempunyai rumah sendiri, anak lelaki seorang berusia 13 tahun.

saya bekerja di syarikat swasta dengan pendapatan RM 3000/ sebulan.

tujuan saya:
sekurang-kurangnya bole dijadikan teman berbual anak saya dan anak saya akan dapat tunjuk ajar agama & nasihat yang lebih baik dari orang yang bole di panggil nenek/datuk.